فروش تعداد محدودی دستگاه خودپردرایط ویژه به صورت نقدی و اقساط (ویژه)
1397-10-06
توسط

فروش تعداد محدودی دستگاه خودپردرایط ویژه به صورت نقدی و اقساط (ویژه)

شرکت پیشخوان الکترونیک ایرانیان در نظر دارد با شرایط ویژه به صورت نقدی و اقساط تعداد محدودی از دستگاه‌های خودپرداز مدل NCR (دیواری و سالنی)
را جهت ایجاد کسب و کار و اشتغال‌زایی به‌فروش رساند .

متقضایان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 87700282 تماس حاصل نمایند.

*نحوه خرید دستگاه خودپرداز به این صورت است:

1- ابتدا طی درخواست اولیه متقاضی و در صورت  مراجعه حضوری و غیر از آن به صورت تلفنی جلسات مشاوره در خصوص خرید دستگاه خودپرداز، قیمت دستگاه خودپرداز، درآمد دستگاه خودپرداز و میزان سود حاصل از آن و نحوه واگذاری دستگاه خودپرداز و سایر موارد از این قبیل برگزار می گردد.

2- در صورت توجیح متقاضی و تمایل به خرید دستگاه عابربانک در مرحله بعد کارشناسان شرکت پیشخوان الکترونیک ایرانیان در صورت امکان  اقدام به بازدید و بررسی و امکان سنجی محل نصب دستگاه، میزان تردد و بررسی امنیت محل برای نصب دستگاه خودپرداز می‌نمایند. سپس در صورت مناسب بودن محل و سایر پارامترهای مورد نظر قرارداد با مشتری منعقد می‌گردد.

3- انعقاد قرارداد مابین مشتری و شرکت با توجه به یکی از طرح های فروش ارائه شده صورت پذیرفته و شرکت مکلف به تحویل دستگاه خودپرداز طی مدت حداکثر 15روز کاری به مشتری است. بعد از خرید دستگاه خودپرداز ملزومات قابل ارائه به همراه دستگاه ارت الکترونیکی، UPS، خط تلفن و اینترنت و برق تکفاز می‌باشد که با پرداخت هزینه از سوی مشتری قابل تحویل است.

4- تسویه و پرداخت نسبت به نوع قرارداد منعقد شده می‌باشد.

5- در نهایت، واگذاری دستگاه خودپرداز به مشتری است.

  • نحوه پرداخت کارمزد بر اساس قرارداد فیمابین شرکت و مشتری انجام خواهد شد.
  • هرینه های حمل و نقل دستگاه به عهده مشتری می‌باشد.

اشتراک در:

افزودن نظر شما